اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

خط و ربط| این‌جانب به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم!/ از سیاست سیال اصلاح‌طلبان تا برنامه ناتمام جهانگیری

بسته چهارم «خط و ربط» حاوی اخبار انتخاباتی روز پنجشنبه دیگر رسانه‌هاست. از آنچه کاندیداهای انتخابات در توئیتر نوشته‌اند تا آنچه در گفتگو‌هایشان به آن اشاره کرده‌اند.

خط و ربط| این‌جانب به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم!/ از سیاست سیال اصلاح‌طلبان تا برنامه ناتمام جهانگیری

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: بسته چهارم «خط و ربط» حاوی اخبار انتخاباتی روز پنجشنبه دیگر رسانه‌هاست. از آنچه کاندیداهای انتخابات در توئیتر نوشته‌اند تا آنچه در گفتگو‌هایشان به آن اشاره کرده‌اند.

یک خط از خط و ربط نامزدها

ابوالحسن فیروزآبادی امروز راجع به موضوع فروش وی‌پی‌ان گفته که وی‌پی‌ان‌فروشی در قانون غیر مجاز شمرده نشده و حدود 14 وی‌پی‌ان فروش در کشور مشخص هستند. او تأکید داره که کسانی که فیلتر می‌کنند به هیچ وجه فیلترشکن نمی‌فروشند.

رامین مهمانپرست معتقده نه ساختار وزارت خارجه مناسب بود نه رفتار سیاست خارجی در مسائل بین المللی، چند جانبه و دوجانبه متوازن. او گفته: اگر در حال حاضر معاونت اقتصادی داریم پس چرا این قدر مشکل داریم؟

این‌جانب به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم

پزشکیان روی این مسئله تأکید دارد که: این‌جانب به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم و تا آخر در عرصه رقابت هستم. او اینطور مشکل کشور را آسیب‌شناسی کرده که ما در اتاقها جداگانه می‌نشینیم و از درد و مشکلات جامعه دور هستیم. آنهایی که می‌توانند، اندیشه و تفکر دارند در اتاق‌های دربسته قرار گرفته‌اند و فقط نظراتشان در حد دغدغه است و نتیجه آن شده که ما و جامعه نسخه علاج بخشی برای آن ارائه نمی‌کنیم.

پاسخگویی از روز اول

قاضی‌زاده هاشمی معتقده: نارضایتی مردم کار دولت آینده را مشکل می‌کند و این دولت در روز بعد از شروع بکار خود باید پاسخگوی مردم باشد. او گفته:‌ دغدغه امروز مردم جناح بندی سیاسی و یا اینکه کدام جناح به پیروزی می‌رسد، نیست، آنها دنبال وعده صادق  و دست پر داوطلبانی هستند که می‌خواهند وضعیت موجود را تغییر دهند.

پیش‌بینی حق شناس از نتیجه انتخابات

حق شناس نتیجه انتخابات را این‌گونه پیش بینی کرده است که: نفر اول رقابت‌ها آقای رییسی است که به همراه یک گزینه دیگر به دور دوم انتخابات خواهند رفت و نفر رقیب آقای رییسی در دور دوم پیروز انتخابات و رییس‌جمهور آینده خواهد شد.

علی مطهری و شیطنت‌های رسانه‌ای

علی مطهری در پاسخ به سوالات روزنامه کیهان درباره مسائل شازی که معمولا از او نقل می‌شود گفته که این‌ها اغلب شیطنت‌های رسانه‌ای است؛ رسانه‌های اصلاح‌طلب غیرحرفه‌ای.

حسن سبحانی گفته: هر دولتی تشکیل شود در همان آغاز با تجمعی از مطالبات و خواسته‌ها مواجه است که باید برای آن چاره کند. این درخواست‌ها به حق است اما امکانات موجود و ذخایر کشور، به هیچ وجه جوابگوی این نیازهای متراکم شده نیست.

کاندیداتوئیت|مشکلات کشور با بازیگری و نمایش حل نمی‌شود
 

 

 

 

 

 

 

ارکستر سمفونی اصولگرایی!

حسین کنعانی مقدم گفته:‌ در جریان اصولگرا یک ارکستر سمفونی وجود دارد که هر کسی مسئول ساز خودش است؛ اگر همه باهم هماهنگ بزنند و به رغم اینکه سازها متفاوت است هارمونی خوبی پیدا می‌کند و دلنشین می‌شود.

بازی تکراری سایه جنگ!

جواد امام معتقده که مقصر دانستن دولت برای شرایط کشور بی انصافی است و اصلاح‌طلبان از رای که در سال‌های ۹۲ و ۹۶ به دولت دادند حمایت می‌کنند چون با وجود برجام از جنگ حتمی جلوگیری شد.

سیاست سیال اصلاح‌طلبان

حسین مرعشی گفته که: علی لاریجانی به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده اند اما من معتقدم انتخابات و سیاست یک پدیده پویا و سیال است و متناسب با حوادثی که در هفته های آینده رقم خواهد خورد صحنه‌های نهایی شکل خواهد گرفت.

علی محمد نمازی هم گفته: چنانچه دو جناح اصلی و مهم کشور یعنی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان کاندیدای اصلی خود را داشته باشند، نوبت به حمایت از علی لاریجانی نخواهد رسید و بر همین اساس به‌نظر می‌رسد لاریجانی ذخیره این دوره از انتخابات است. چنانچه رقابت صرفا بین لاریجانی و رئیسی شود اصلاح‌طلبان از لاریجانی حمایت می‌کنند.

مشکلات ارتباطی با جهانگیری ندارد!

محمود میرلوحی گفته: هرکس اظهارات و مواضع اصلاح‌طلبانه داشته باشد، اصلاح طلب نیست. او معتقده که مردم جهانگیری را مسئول شرایط فعلی کشور نمی‌دانند.

اسماعیل گرامی مقدم گفته: اصلاح‌طلبان در هر حالتی صرفا از یک نامزد انتخاباتی حمایت می‌کنند.

برنامه ناتمام جهانگیری/ مسئول ستاد لاریجانی؛ فعلا خودش

حسین رسولی هم گفته که از این 9نفر اصلاح‌طلبی که ثبت‌نام کردند همه برنامه‌هایشان را ارائه دادند، الا جهانگیری که برنامه اش ناتمام است که تکمیل خواهد کرد.

«فاطمه پهلوانی» دبیر شورای سیاست‌گذاری ستاد اسحاق جهانگیری ولی توئیت زد که: روسای ستاد جهانگیری در  ۲۱ استان کشور تعیین شدند و رایزنی برای تعیین روسای ستاد در سایر استان‌ها ادامه دارد.

از طرف دیگه مهر گزارش داده که علی لاریجانی فعلا خودش مسئولیت ستاد انتخاباتی‌‌اش را بر عهده گرفته و در حال رایزنی با یکی از یاران قدیمی‌اش برای پذیرش این پُست است.

 

نگاه فرهیختگان به آرایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان

روزنامه فرهیختگان آرایش اصلاح‌طلبان را اینطور تصویر کرده که  نقش لاریجانی؛ رحم اجاره‌ای/ نقش سیدحسن خمینی، خاتمی و ظریف؛ راهبرد اصلاح‌طلبان برای حراست از نامزد عاریتی/ نقش تاجزاده؛ تحریک آرای سیاه/ نقش جهانگیری؛ ضربه‌گیر و نقش پزشکیان؛ بازی‌ساز است.

روزنامه رسالت هم با تیتر «تا ۱۴۰۸ با تیم روحانی؟» به بررسی عملکرد نامزدهایی که در دولت معاون اول یا وزیر هستند پرداخته و از نقش اسحاق جهانگیری در «کوچک شدن سفره مردم»، نقش عبدالناصر همتی در اوج‌گیری قیمت دلار تا بالای 30 هزار تومان، اعتراف محمد شریعتمداری به دو برابر شدن جمعیت زیر خط فقر از سال 96 و نقش عباس آخوندی در اجرا نشدن مالیات بر خانه‌های خالی نوشته است.

ایسنا پیش‌بینی کرده روند مناظره نامزدهای در انتخابات ریاست جمهوری مثل انتخابات‌های سال‌های 92 و 96 باشه نه انتخابات سال 88.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول